Σελίδες

Βυζαντινή Ορθόδοξη Εκκλησία Α.Ε.

Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε.
«Αίρεση της Αποστολικής Καθολικής Εκκλησίας»

Εκ της Δωδωνικής «Αθήνας» Γραμματεία.
Κόλασις: κούρεμα, κλάδεμα, περιορισμός, παίδευση για βελτίωση σφάλματος, Άδης.
Άδης: κόλαση, τάρταρα, Άδης, κάτω κόσμος, θάνατος, θεός του κάτω κόσμου ο Πλούτων, ο του Άδου.
Παράδεισος: τόπος κατάφυτος φραγμένος που περιέχει ζώα για κυνήγι, δάσος με ζώα, κήπος των πρωτοπλάστων, ουράνιος τόπος της διαμονής των δικαίων μετά θάνατο.

Ράσο: σάκκος.
Σάκκος: ράσο, χοντρό ύφασμα από τρίχες κατσίκας, τρίχινο φόρεμα, πανωφόρι, επενδύτης, χοντρό εξωτερικό ρούχο, σακί, τσουβάλι, σουρωτήρι από ύφασμα τρίχινο, τσαντίλα, τουλπάνι, σουροπάνι, γενειάδα, μακρύ γένι (κωμικά).
Ρασοφόρος: σακκοφόρος.
Σακκοφόρος: φορών τρίχινο ρούχο, ρασοφόρος, επίθετο δικατάληκτο.

Πάπας: Δίας.
πάπας: πάπας, επίσκοπος Ρώμης.
Παπάς: ιερεύς (ο), πρέσβυς.
Απάπας: παπάς που δεν είναι παπάς, παπάς που να μην έσωνε να ήταν παπάς, παπάς που ο Θεός να τον κάνει παπά.
Πρέσβυς: γέροντας, γέρος,γηραιός, πρεσβύτης, υπερήλικος, πρεσβευτής, απεσταλμένος, πρέσβυς, μεσολαβητής, αρχηγός (στη Σπάρτη), αντιπρόσωπος Ρωμαίου στρατηγού (legatus), παπάς, ιερέας, τροχίλος (πτηνό).
Ιερεύς: ιερέας, ιερουργός, ιερωμένος, κληρικός, παπάς.
Ιερουργός: ιερεύς (ο), ιεροφάντης.
Ιεροφάντης: εξηγών τα της θρησκείας, ιερομνήμων στην Ελευσίνα, ιερομύστης, ιερουργός, ιερέας.
Ιερεύσιμος: κατάλληλος για θυσία, κατάλληλος για μαντεία από τα σπλάχνα, επίθετο δικατάληκτο.

Αυτά λανσάρουν στα πιστά ανδρείκελά τους και οπαδούς τους, αυτά διδάσκουν στα παιδιά τους όπως και στα παιδιά των Ελλήνων, με αυτά μεγάλωσαν τα μιαρά ανδρείκελα γονείς σας και οι πρόγονοί σας. Στην πραγματικότητα τίποτα από αυτά δεν ισχύει, είναι όλα ένα ψέμα, μια απάτη.



Οι πραγματικές έννοιες εκ της Γραμματείας της Βυζαντινής Ορθόδοξης Εκκλησίας Α.Ε.
Κόλον: κωλάντερο. Κωλάντερο: κόλον.
Άση - άση: κορεσμός, μπούχτισμα, χόρταση, χόρτασμα, αηδία από αίσθημα χορτασμού, βδέλυγμα, άλγος, θλίψη, πόνεμα, σάστισμα.
Κόλαση «κόλον άση»: η θέαση του κώλου, ο πρωκτικός έρωτας «κατά Παύλου και Πέτρου», η γυνή ή ο ανήρ που θεάζει τα οπίσθιά του «κολάζει», η όαση (=θαυμασμός) του κώλου, κόλον άση. Εξ’ αυτού οι λαϊκές εκφράσεις προς θαυμασμό οπισθίων «πω, πω, Κόλαση!!!». Όλοι θα έχετε ακούσει τους ρασοφόρους της Εκκλησίας, όταν βλέπουν ανήρ και γυνή να τονίζουν και να επιδεικνύουν τα οπίσθια τους, να τους αποκαλούν «Κολασμένους».

Σύμφωνα με το Πηδάλιον της Εκκλησίας εις τους γυναικάνηρ ρασοφόρους «ιερείς» ο πρωκτικός έρωτας μεταξύ ανδρών δεν είναι αμάρτημα. Όπως δε, αναφέρουν πως η ατομική μαλάκυνση φέρει αμαρτία καθώς επέρχεται εκσπερμάτωση, ενώ η ομαδική μαλάκυνση «να την παίζει ο ένας στον άλλον» δεν φέρει αμαρτία «Πηδάλιον εκ του Μαλακιήλ». Όπως λένε και οι λαϊκοί Έλληνες, όλοι στη κόλαση θα πάμε.

Αυτό θα πει Ταγοί ΚΟΛΑΣΗ!!!

Εκ της Γραμματείας Δωδώνης ή Αθηνών.
Παρά: παρά, πλησίον, κοντά, εγγύς, στον οίκο, στην εξουσία.
Εκ της Γραμματείς των Βυζαντινών Εβραίων Σημιτικών.
Παράς: πλούτος, εξουσία.
Άδεια: άδεια, συγχώρημα, συναίνεσις.
Ος: αυτός, ούτος, ετούτος, δικός του.

Μέσω του παρά Άδεια Ος «Παράδεισο» έχουν θέση για τον παράδεισο, τινός μόνο αυτοί που έχουν πλούτο «παρά» έχουν άδεια, αυτός/οί και οι χρηματοδότες της Εκκλησίας έχουν θέση εις τον παράδεισο, οι φτωχοί πρέπει να κοπιάσουν να αποκτήσουν χρήματα «πλούτο», να αφήσουν εις την εκκλησία μετά θάνατον το χωραφάκι τους, το σπίτι τους, κλπ. Αλλιώς παράδεισο δεν βλέπουν.

Τώρα για τα καλά παιδιά των Λάϊονς ή του Σημιτισμού, οι λάτρες της Βυζαντινής Εκκλησίας κερδίζουν συγχωροχάρτια έχοντας μια θέση στο παράδεισο.
Εκτός αυτού η Εκκλησία έχει μεριμνήσει και για τα παιδιά της - που είναι χορτοφάγα και αντί για αίμα γουστάρουν Coca-Cola - ειδικές θέσεις στον παράδεισο.

Ο Παράδεισος «προβάτων» και Ταγών του Βυζαντίου Εκκλησίας Α.Ε. τινός Εβραίων.
Θα κάνετε Τρελά Τσιμπούσια!!!
«Λάβετε Φάγετε αυτό είναι το Σώμα των Ελλήνων, Λάβετε Πιείτε αυτό είναι το Αίμα των Ελλήνων»

Ράσο: όλοι οι ιερείς της Βυζαντινής Εκκλησίας, Αίρεση της Καθολικής, πρέπει να φορούν ράσα σύμφωνα με τους κανόνες της εκκλησίας «Πηδάλιον». Το ράσο δεν έχει Τσέπες για να μην κλέβουν οι ιερείς το «παγκάρι». Μέσα από το ράσο επιτρεπόταν οι ιερείς να φορούν μόνο το εσώρουχο, αν και τώρα έχουν τροποποιήσει αυτόν τον κανόνα επιτρέποντας εις τους ιερείς να φορούν μέσα από αυτό παντελόνι ως προς συμμόρφωση με τον πολιτειακό νόμο. Το ράσο σύμφωνα με τους κανονισμούς της εκκλησίας πρέπει να είναι φαρδύ και μακρύ ως τας πόδας, αποκρύπτοντας τον τονισμό τον γενετικών οργάνων και τον οπισθίων «Για μην Κολάζουν» και «Για να μην Κολάζονται» οι ίδιοι. Η αυτή ενδυμασία τους προέρχεται και έχει άμεση σχέση με τους Εβραίους Σημιτικούς «Ορθόδοξους», ενώ οι Εβραίοι Σιωνιστές δεν φορούν όλοι Ράσα, όπως οι απλοί ιερείς «παπάδες» που δεν έχουν αξίωμα, τινός τους δίνεται το δικαίωμα να φορούν μαύρη ενδυμασία με λευκό κολάρο στο λαιμό. Αυτό τηρείται και εις τον Καθολικισμό.



Πώς χαρακτηρίζουν τις Γυναίκες οι Παγανιστές και η Βυζαντινή Ορθόδοξη Εκκλησία Α.Ε.

Εκ της Γραμματείας της Δωδώνης «Αθήνας».
Γυναίκα: άλοχος (η), άμαχον πράγμα (το), ανθρωπώ (η - δωρική λέξη), βανά (η - αιολικός τύπος της λέξης γυνή),  βούς (η - εξ αυτής η αγγλική λέξη cow), βροτός (η), γυνά (η - δωρικός τύπος της λέξης γυνή), γυνή (η - της γυναικός - τη γυναικί - την γυναίκα & γυνήν - αι γυναίκες & γυναί - των γυναικών - ταις γυναιξί - τας γυναίκας & γυνάς.

Άλοχος: σύζυγος, γυναίκα, ερωμένη, παλλακίδα, στείρα γυναίκα, γυναίκα που δεν έχει παιδιά.
Ανθρωπώ: γυναίκα, η - δωρική λέξη.
Ανθρωπώδης: όμοιος με άνθρωπο, ανθρωπινός, επίθετο δικατάληκτο.
Βανά: γυναίκα, γυνή, συμβία, σύζυγος (η), θηλυκό, θήλυ, η - αιολικός τύπος της λέξης γυνή.
Βούς: αγελάδα, χαζή γυναίκα, γυναίκα.
Βροτός: θνητή, γυναίκα.

Παρ’ αυτά όλες οι γυναίκες είναι πάντα πιστές στην Βυζαντινή Εκκλησία Α.Ε. και προσκυνημένες ως δουλικά. Να πιστέψουμε πως όλα αυτά χαρακτηρίζουν τις Ελληνίδες ως «γυναίκες». Πως είναι απλά σκεύη αναπαραγωγής, ηδονής, χαζές, γελάδες και όλα αυτά που τους αποδίδουν παγανιστές και βυζαντινοί «Εκκλησία Α.Ε.».

Όταν λοιπόν Ελληνίδες, οι Ανήρ «Άνδρες» (καθώς δεν είναι Άντρες) σας αποκαλούν γυναίκες θα γνωρίζετε τι χαρακτηρίζει αυτή η λέξη. Θα συνεχίσετε να τους αφήνετε να σας αποκαλούν «γυναίκες» δηλαδή, γελάδες, χαζές, ανθρωποειδή και σεξουαλικά σκεύη.

Άνδρας: ο ανήρ, έκφραση ως προς τον «θηλυπρεπή, κουνιστό, δειλό..», ο Αθηναίος, έκφραση λαϊκών «καλέ άνδρας είσαι ή άντρας, καλέ Ανδρέα σε λένε ή Αντρέα» (ως γνωστόν η επίσημη γλώσσα της αρχαίας Αθήνας ή Δωδώνης ήταν τα «καλιαρντά», γλώσσα των θηλυπρεπών, εξ’ αυτής της γλώσσας πηγάζει η αργκό των ομοφυλοφίλων, «μην ξεχνούν οι Αθηναίοι πώς έπρατταν τα ελευσίνια και τα καβείρια μυστήρια ή την γιορτή του Πανός»).

Άντρας: αιζηός, ο ανήρ.
Αιζηός: δυνατός, εύρωστος, στιβαρός, ζωηρός, ρωμαλέος, σφριγηλός, συμπαγής, ακμαίος, ερρωμένος, ευσταλής, άντρας.


ΠΡΟΣ
Βυζαντινή Ορθόδοξη Εκκλησία Α.Ε.
Τάγματα & Ταγούς Αυτής.

Εδώ και τρία χρόνια τώρα, τα «Τάγματα» και οι Ταγοί της Βυζαντινής Ορθής-Δόξας «Ορθοδοξίας» Εκκλησίας Α.Ε. η οποία είναι Αίρεση της Καθολικής Αποστολικής Εκκλησίας, Αρθρογραφούν, Προφητεύουν «Μαντεύουν» οι Νεκροί για το τι μέλλει γενέσθαι εις την Ελλάς. Μπουρδολογούν εν συνεργασία με τους Τέκτονες «Παγανιστές». Τρία χρόνια τώρα Νεκροί Βυζαντινοί Λάϊονς καθοδηγούν, καθησυχάζουν τους ποιμένες «πρόβατά» τους, τονίζοντας οι Νεκροί του Βυζαντίου πως τα «πρόβατα» δεν πρέπει να φοβούνται γιατί θα τους σώσουν οι Ρώσοι ή Άνται ή Ρώς, ο μαρμαρωμένος Εβραίος βασιλιάς τους «Μ. Κωνσταντίνος», οι Νεκροί προφήτες τους και Νεκροί Άγιοί τους σαν τους Αγίους «Γεώργιο, Δημήτριο, Νικόλαο, κλπ». Όπως πάντα τα «πρόβατα» υπακούν και προσκυνούν μπρος στους Νεκρούς αυτούς προφήτες και Αγίους του Βυζαντίου, μπρος στους σφαγείς των Ελλήνων και στους καταπατητές και άρπαγες της Ελλάδος.

Όλοι θα Πνιγείτε. Όλοι θα Καείτε. Όλοι θα Αφανιστείτε.
Θα Χάσετε τα Πάντα.


Η ΕΛΛΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΕΨΙΛΟΝ ΕΥ